susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Bad Liar - Selena Gomez

sweetest:

「新单」

清新的曲风,性感撩人,单曲循环,好听!

赛琳娜·戈麦斯(Selena Gomez),美国歌手和演员。在2004年的迪士尼全球才艺计划中,被迪士尼相中并签约;2007年主演原创魔幻喜剧《少年魔法师》,一举成名;2008年主演三部迪士尼原创电影《灰姑娘之舞动奇迹》、《公主保护计划》与《少年魔法师电影: 神秘魔法石》;2011年担任MTV欧洲音乐大奖颁奖礼主持人;2016年5月,获得公告牌音乐奖最佳女歌手提名。


歌词: 
I was walking down the street the other day
前几日我漫步街头
Trying to distract myself
试图分散注意力
But then I see your face
但当我看到你的脸时
Ooh, you got someone else
噢 你和别人在一起
Trying to play it coy
我尝试着摆出稀疏平常的模样
Trying to make it disappear
来抚平自己的紧张失措

But just like the battle of Troy
如同特洛伊之战般
There’s nothing subtle here
这没什么微妙之处去细究
In my room there’s a king size space
我在房间中腾出了特大的空间
Bigger than it used to be
比过去要宽敞得多
If you want you can rent that place
如果你想在此逗留
Call me an amenity
告诉我 我将把它变做伊甸乐园
Even if it’s in my dreams
即便这只是黄粱一梦
Ooh you’re taking all perfection out my mind
噢 你是我所有的想法都完美呈现
Ooooh every time I watch you serpentine
噢 尤其每当我凝视着你美好的胴体
I’m trying
我在尽力
Not to think about you
从脑海中抹去你的痕迹
No no no
不 不 不
Not to think about you
不去想你
No no no
不 不 不
I’m trying
我在尝试
Not to give it to you
不对你一往情深
No no no
不 不 不
Not to give it to you
不会再为你付出
All my feelings on fire
不 不 不
Guess I’m a bad liar
我想我是一个糟糕的骗子
I see how your attention builds
我见证了你如何一步步被我吸引
It’s like looking in a mirror
这就像是注视着一面镜子
Your touch like a happy pill
你的触摸像一粒让人开心的药丸
But still all we do is fear
但仍使我心生忌惮
What could possibly happen next
未来的事无从得知
Can we focus on the love
但我们可以专注地投身于爱吗
Paint my kiss across your chest
化身成一支画笔 勾勒艺术品般
Feel the art, I'll be the brush
将我的吻烙印在你的胸膛
Ooh you’re taking all perfection out my mind
噢 你是我所有的想法都完美呈现
Ooooh every time I watch you serpentine
噢 尤其每当我凝视着你美好的胴体
I’m trying
我在尽力了
Not to think about you
从脑海中抹去你的痕迹
No no no
不 不 不
Not to think about you
不去想你
No no no
不 不 不
I’m trying
我在尽力了
Not to give it to you
不去对你芳心暗许
No no no
不不不
Not to give it to you
不对你一往情深
All my feelings on fire
所有的感官都被情火肆意蔓延着
Guess I’m a bad liar
我想我是一个糟糕的骗子
And oh baby let’s make reality actuality a reality
噢 宝贝 让我们把这变为现实 而不是存于幻想中
oh baby let’s make reality actuality a reality
噢 宝贝 让这一切变的触手可及
I’m trying
我在尽力了
Not to think about you
从脑海中抹去你的痕迹
No no no
不 不 不
Not to think about you
不去想你
No no no
不 不 不
I’m trying
我在尽力
Not to give it to you
不对你一往情深
No no no
不 不 不
Not to give it to you
不再芳心暗许于你
All my feelings on fire
所有的感官都被情火肆意蔓延着
Guess I’m a bad liar
我想我是一个糟糕的骗子

评论

热度(254)