susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
She's my Romantic Boy - 大包子Dabozz

二丁目。:

音乐分享


Drunk drunk in love。


歌词:

I don’t really care if you’ve kissed a thousand boys and girls
我真的不介意你曾亲吻过无数面孔
(All I wanna do is kiss you now)
我所渴望的不过是此刻与你相吻
I don’t really mind sharing with them never see you as my own
我真的不介意与他们分享你

(Coz you’re too beautiful)
因为你是如此美丽
Oh god I’m addicted to you
哦天 我已经沉迷于你了
She’s my romantic boy
他是我浪漫的爱人
Filling the void with you
与你一起填补着空白
Let me be one of your lovers
让我成为你的爱人 哪怕是其中之一

I don’t fucking care how deep you’re into the poetry
我真的不在乎你灵魂的深度
Coz I only read your hair and skin
因为我只读懂了你肤浅的一面
That’s the art itself ,isn’t it ?
可艺术本来就不太深沉 不是吗
When I fucked you I felt I held the lightning
当我欺骗你时 我恍若置身电闪雷鸣之中
Oh god I’m addicted to you
哦天 我已经沉迷于你了
She’s my romantic boy
他是我浪漫的爱人
Filling the void with you
与你一起填补着空白
Let me be one of your lovers
让我成为你的爱人 哪怕是其中之一
Drunk drunk drunk in love
沉醉吧 沉醉在你的爱中
Drunk drunk in love
沉醉吧 沉醉在你的爱中

我并不是想要拥有你

只是想要亲吻你

我也并不在意你灵魂的深浅

只是觉得你又美又有趣


Oh god I’m addicted to you
哦天 我已经沉迷于你了
And you are my romantic boy
你就是我浪漫的爱人
Falling to hell with you
与你一起填补着空白
Let me be one of your lovers
让我成为你的爱人 哪怕是其中之一


评论

热度(110)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据