susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Mercy - Bishop Briggs

二丁目。:

音乐分享

  

  不定期更新

  私藏好音乐分享大家


歌词:

You lay me down on a bed of nails
你将我置身钉床上
Just to pierce a thousand veins
钉子刺穿我上千的血管
Hands so numb didn't feel the shame
双手太过麻木感受不到羞愧
Lonely souls they love the pain
孤独的灵魂沉溺痛苦
So let it run, let it all fall away
放它去吧 随它消逝
You don't give a damn if I leave or I stay
我的离开与否你根本不在乎

Have mercy
仁慈些吧
Darling have mercy
亲爱的要仁慈些
Have mercy
仁慈些
Cause I ain't strong
我并不强大
Have mercy
仁慈些吧
When the love's gone
当爱已远去
Oh, when the love's gone, when the love's gone
当爱已逝去
Have mercy, oh, have mercy
仁慈些吧
When the love's gone
当爱已远去
The fall out know it never clear
破裂的结局并不清晰
Messiah for a hundred years
救世主存在的一百年
Swing me low, darling, drag me down
让我摇摆沉溺 将我击倒
Draw my blood with a stolen crown
用偷来的皇冠吸取我的鲜血
And let it run, let it all fall away
就让一切顺其自然
You don't give a damn if I leave or I stay
我的去留与否你丝毫不在意
Have mercy
仁慈些吧
Darling have mercy
亲爱的怜悯我
Have mercy
仁慈些
Cause I ain't strong
我并非强大
Have mercy
仁慈些吧
When the love's gone
当爱已远去
Oh, when the love's gone, when the love's gone
当爱已逝去
Have mercy, oh have mercy
求求你仁慈些吧
And let me run, let my heart get away
让我逃离这里 让我心碎离开
You don't give a damn if I leave or I stay
你并不在意我的去留
Have mercy
仁慈些吧
Darling have mercy
亲爱的仁慈些吧
Oh, have mercy
怜悯我吧
Cause I ain't strong
因为我并不强大
Darling, have mercy, when the love's gone
亲爱的仁慈些吧 当爱已经远去
Oh, when the love's gone, when the love's gone
当爱已逝去
Have mercy, oh, have mercy
仁慈些吧
When the love's gone
当爱已逝去


评论

热度(13)