susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
This Year - Beach Fossils

小豆之家:

Turn 'round in time to be on the other way
回首往事以另一种心情
I know you're gonna try and bring me down
我知道你想要试着击垮我
Run 'round my feet on the other way
以另一种方式逃离
Not gonna be in town when you're around
当你徘徊时不是再去小镇上
No, I won't be there in time
我不会再及时出现了
No, I won't be there in time
我不会再及时出现了

This year I told myself it'd be a better one
今年我告诉我自己我会更好
Try not to fall back onto the knife
不会再掉入深渊
I never told myself I'd be a better friend
我从未告诉我自己我可以成为更好的朋友
I'll meet you on the other side of life
我会不会再和你共同走下去
No, I won't be there in time
我不会再及时出现了
No, I won't be there in time
我不会再及时出现了
No,I won't be there in time
我不会再及时出现了
No, I won't be there in time
我不会再及时出现了

小豆之家敬上!

评论

热度(10)