susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Where's My Love - Syml

存档灵魂:

Where's My Love
我爱何处!?


【歌词】


Cold bones, year that's my love
She hides away, like a ghost
Does she know that we bleed the same?
Don't wanna cry but I break that way
冰肌寒骨,那是我的爱
消逝一年,幽灵般魂牵梦萦
难道你不知,我们同样的悲痛?
强忍住泪水,却潸然滑落。

Cold sheets, but where's my love?
I am searching high, I'm searching low in the night
Does she know that we bleed the same?
Don't wanna cry but I break that way
冰冷的相册,而我爱何处在?
我在黑夜里,寻遍了天寻遍了地?
难道你不知,我们有同样的悲痛?
强忍住泪水,却潸然滑落。

Did she run away,
Did she run away, I don't know
If she ran away,
If she ran away, come back home
Just come home
难道她一去不返
难道她一去不返,我不得而知
如果她真的离去
如果她真的离去,回家吧
就请她快回家吧。

I got a fear, oh in my blood
She was carried up into the clouds,
high above
If you're there bleed the same
If you're scared I'm on my way
失去她的恐惧,渗透我血
她已飘然逝去,漂浮云端
高不可触
是否你有同样的悲痛?
如果你倍感恐慌,我立马上路。

Did you run away,
Did you run away, I don't need to know
If you ran away,
If you ran away, come back home
Just come home
难道你一去不返
难道你一去不返,我不得而知
如果你真的离去
如果你真的离去,回家吧
就请你快回家吧。


评论

热度(21)