susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
May I Kiss Your Wound? - Sopor Æternus & the Ensemble of Shadows

存档灵魂:

May I Kiss Your Wound?
我 可 以 亲 吻 你 的 伤 口 吗?


【歌词】


May I kiss your wound
我可以亲吻你的伤口吗?
Maybe that will heal my soul
或许能够治愈我的灵魂。

Free me from this tomb
将我从这坟墓中被救赎
light my darkness make me whole
照亮我的黑暗让我完整。

Let me take your hand and together we shall fly
让我牵你的手,一起我们就能够飞翔
to a lonely place, where as "lovers"we can die
去往无人之地,在那我们会像爱人般死去。

In a land so dark
在一片漆黑的大地
of seven moons eternal night
七个月亮永恒黑夜
with a sky of thousand stars
一块天空万千星辰
yet, for us there is no light
而我们却看不见丝毫光亮
there waits no light
在那儿没有光明可以期待。


评论

热度(9)