susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Chocolate Covered Strawberries - GG NEEKS

小豆之家:

I hate the way you talk to me, and the way you cut your hair
我讨厌你跟我说话的方式,也讨厌你剪的发型
I hate the way you drive my car, I hate it when you stare
我讨厌你那样开我的车,我讨厌被你盯着看
I hate your big, dumb combat boots and the way you read my mind
我讨厌你那笨重的军靴,讨厌你猜透我的心思
I hate you so much it makes me sick, It even makes me rhyme
我真的很讨厌你,讨厌到恶心,讨厌到押韵
I hate the way you're always right
我讨厌你自以为是
I hate it when you lie
我讨厌你谎话连篇

I hate it when you make me laugh-Even worse when you make me cry
我讨厌你逗我笑,更讨厌你惹我哭
I hate it when you're not around.And the fact that you didn't call
我讨厌你不在身边,也没有电话打来
But mostly I hate the way I don't hate you
甚至和讨厌无关,甚至没有一点点,甚至完全没有
Not even close, not even a little bit, not even at all.
但我最讨厌的是我无法讨厌你
Why i think about us(bout us)
为什么我想到我们(关于我们)
Why feel so stuck(so stuck)
为什么觉得陷入僵局(陷入僵局)
When i lose my touch why care so much(so much)
当我失去了你又何还要在意这么多(这么多)
Why get dressed up and act like i don't give no ****
为什么要表现出我一点都不在乎的怂样
Why i think about her(bout her)
为什么我会想到她(关于她)
Is it cause she fell in love
是因为她爱上别人了吗
Is it cause im tryna love her back(her back)
是因为我还想挽回她吗(挽回她)
But she thinks im bad(so bad)
但她觉得我是个坏男人(坏到骨子里)
Thinks im bad new's(bad news)
觉得我是个糟透了的人(糟糕透了)
And i believe her too
我也觉得她说得对
But she so damn good(so good)
但她是个好女孩(特别好)
So good for me(for me)
对我来说特别好(对我来说)
But it was hard to see so i let her go(let her go)
但我们没可能的,所以我放她走了(一刀两断)
Then i lost myself(myself)
从那以后,浑浑噩噩
I'm still tryna find my wealth cause i feel so broke(so broke)
仍然想挖掘出我的优点来安慰我这个一无是处的人(一无是处)
So broke inside, hurts when i look in her eyes(her eyes)
内心残破不堪,每当看着她干净的眼睛我就会心痛(她的眼睛)
And i see her cry, everybody saying let go(let go)
我看到她流泪,每个人都劝我说放手吧(放手)
But i pick up my phone i just wish she'd text
但我拿起手机,只是希望收到她的短信
When i look at you in your eyes i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
每当望着你的眼睛,我都觉得自己像个废人(没用透了)
When im the reason you cry i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
惹你难过的时候,我觉得自己就是个混蛋(混蛋至极)
When i see you with other guys i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
看到你和别的男人在一起,我难受到快崩溃了(真是操蛋)
When i lay in my bed at night i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
夜里躺在这张床上,我觉得自己纯属活该(自作自受)
Cause i miss you girl (miss you)
我如此想念你(想念你)
I still love you girl (love you)
我仍然爱着你(爱着你)
When i look at you in your eyes i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
每当望着你的眼睛,我觉得自己像个废人(没用透了)
When im the reason you cry i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
惹你难过的时候,我觉得自己就是个混蛋(混蛋至极)
When i see you with other guys i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
看到你和别的男人一起,我难受到快崩溃了(真是操蛋)
When i lay in my bed at night i feel so ****ed up(feel so ****ed up)
夜里躺在这张床上,我觉得自己纯属活该(自作自受)
Cause i miss you girl (miss you)
因为我想你我的女孩(我想你)
I still love you girl (love you)
我仍然爱你我的女孩(我爱你)

小豆之家敬上!

评论

热度(8)