susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Climbing Up The Walls - Radiohead

存档灵魂:

Climbing up the walls
沿 着 四 周 墙 体 攀 爬


【歌词】


I am the key to the lock in your house
That keeps your toys in the basement.
And if you get too far inside
You'll only see my reflection.
我是锁住你房间的钥匙
那存放你玩具的地下室。
如果你逃离你内心太远
你就只能看见我的镜像。

It's always best when the candle's out,
I am the pick in the ice.
Do not cry out or hit the alarm,
You know we're friends 'til we die.
总之最好在蜡烛燃尽时,
我是等待冰面上的选择。
不要大声的呼喊或报警,
你知道我们是朋友,不离不弃。

And either way you turn
I'll be there
Open up your skull
I'll be there
Climbing up the walls
无论你如何选择
我就在那儿
裂开你的头盖骨
我就在那儿
正沿着四周墙体攀爬。

It's always best when the light is off,
It's always better on the outside.
Fifteen blows to the back of your head,
Fifteen blows to your mind.
总之最好当灯光熄灭,
总之最好能走入空间。
十五岁的风,吹拂着你的思想,
十五岁的风,浮动着你的心灵。

So lock the kids up safe tonight
And shut the eyes in the cupboard.
I've got the smell of a local man
Who's got the loneliest feeling.
所以就今晚,把孩子们哄睡,
闭上他们扑闪的大眼。
我找到了一个地道的本地人,
他寻到了孤独的感觉。

That either way he turns - I'll be there
Open up your skull - I'll be there
Climbing up the walls
不管他怎样选择——我将就在那儿
裂开你的头盖骨——我将就在那儿
正沿着四周墙体攀爬。

Climbing up the walls
Climbing up the walls
正沿着四周墙体攀爬
正沿着四周墙体蔓延。


评论

热度(5)