susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Are You Lost in the World Like Me? - Moby、The Void Pacific Choir

存档灵魂:

Are You Lost in the World Like Me?
你 是 否 像 我 一 样 迷 失 在 这 世 界?


【歌词】

 

Look hard the city is gone
Black days and a dying sun
Dream a dream of dark lit air
Just for a minute you'll find me there
So look harder and you'll find
Forty ways it leaves us blind
I need a better place to burn beside the lines
仔细观看这城市已迷失
白日黑暗太阳垂死挣扎
用梦想去点亮黑暗天空
很快你将在那儿找到我
所以努力去寻找,你将会发现
太多诱惑致人盲目迷茫
我要逃脱钢铁丛林去释放自由。

Come on and let me try
Are you lost in the world like me?
If the systems have failed are you free?
All the things are lost can you see?
Are you lost in the world like me?
Like me
来吧,跟随我一起去找寻
你是否像我一样迷失在这世界?
你是否想逃脱钢铁丛林重获自由?
你是否所有看见的一切都已迷失?
你是否像我一样迷失在这世界?
像我一样。

So in the city it's dawn
Dropping knives and a dying sun
Salted love in the dark lit air
Just for a minute I'll find you there
So look harder and you'll find
The forty ways it leaves us blind
I need a better way to burn beside the lines
黎明划破这城市夜空
击穿尔虞我诈和冷漠无情
黑暗中苦涩的爱点亮璀璨星辰
很快你将在那儿找到我
所以你要努力寻找,你将会发现
太多诱惑致人盲目迷茫
我要逃脱钢铁丛林去释放自由。

Come on and let me try
Are you lost in the world like me?
If the systems have failed are you free?
All the things are lost can you see?
Are you lost in the world like me?
Like me
来吧,跟随我一起去找寻
你是否像我一样迷失在这世界?
你是否想逃脱钢铁丛林重获自由?
你是否所有看见的一切都已迷失?
你是否像我一样迷失在这世界?
像我一样。

Are you lost in the world like me?
If the systems have failed are you free?
All the things are lost can you see?
Are you lost in the world like me?
Like me
来吧,跟随我一起去找寻
你是否像我一样迷失在这世界?
你是否想逃脱钢铁丛林重获自由?
你是否所有看见的一切都已迷失?
你是否像我一样迷失在这世界?
像我一样。


评论

热度(8)