susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Satisfaction (Live at The Brit Awards 1994) - Björk、PJ Harvey

存档灵魂:

Satisfaction
心 满 意 足


【歌词】


I can't get no satisfaction
I can't get no satisfaction
And I try and I try and I try and I try
I can't get no I can't get no
When I'm driving in my car
And that man comes on the radio
He's telling me more and more
About some useless information
Supposed to fire my imagination
I can't get no oh no no no
我无法心满意足
我无法心满意足
我努力,尝试,尝试,努力
我无法感觉,我不能得到
当我坐在车里开车
从收音机里飘出一个男人声音
他叽里呱啦地告诉我很多很多
尽是些没用的信息
想要点燃我想象力
但是我却不能不,不,不,不。

Hey hey hey that's what I say
嘿嘿嘿,这就是我想表达的。

I can't get no satisfaction
I can't get no satisfaction
And I try and I try and I try and I try
When I'm riding round the world
And I'm doing this and I'm signing that
And I'm trying to make some girl
Who tells me baby better come back later next week
Cause you see I'm on losing streak
我无法心满意足
我无法心满意足
我努力,尝试,尝试,努力
当我骑行周游世界
我在路上,我在宣泄
但我只想要做个女孩
谁能告诉我,宝贝最好在下周晚些时能再回来
因为你瞧,我正在失去个性。

I can't get no oh no no no
Hey hey hey that's what I say (Satisfaction satisfaction satisfaction)
Hey hey hey that's what I say
Say hey hey hey
Say hey hey hey
That's what I say
我不能不,不,不,不
嘿嘿嘿,这就是我要表达的(满意满意度)
嘿嘿嘿,这就是我要表达的
说,嘿嘿嘿嘿
说,嘿嘿嘿嘿
这就是我要表达的。


评论

热度(2)