susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Sympathize - Amos Lee

存档灵魂:

Sympathize
深 感 同 受


【歌词】


It ain't no jive
I was burning alive
Whenever you walk in the room
It happened so quickly
I was feeling so sickly
Like a lover who lost his muse
这并非夸大事实
情感炙热灼我痛
当你步入我眼帘
那感觉如此倏忽
我顿感惶恐不安
像情人失落缪斯。

The sharks in the tank or
The men in the bank
He wants my money to loan
I can't understand
What the hell is his plan
While he ain't even got a home
Ain't got a home
就像鲨鱼被困浅水
或像人们闯入银行
想用我的钱去放贷
令我无法理解
他该死的计划
而他却没有家
流离失所没家。

Girl on a street
With holes in her feet
Looks through the eyes of a cloud
She don't look amazed
She's feeling kind of sad
So I just walk around
一个女孩街头
漫无目的游荡
双目游离不定
冷眼世态炎凉
脸上写满失落
我彷徨尾随后。

I reassess
She's down on her luck
She's reading a book of lies
I don't know when I'll be coming home baby
我重新又审视
她正时运不济
她轻信谎言书
我不知道,我何时才能回到家,宝贝。

But I shall sympathize
Can sympathize
Can sympathize
但 我 深 感 同 受
我 富 有 同 情
我 善 解 人 意。


Angels spread their wings
On all the dirty things
But you
Do
天使舒展羽翼
抖落尘世肮脏
但是你却
我行我素
落魄失魂。

She drops to the floor
Her head's by the door
Her bible is by her side
Heaven is calling
The new world is falling
And she ain't got a single person left
To confide
No one to confide
No one to confide
Ah to confide
她泪水不停滑落
她头倚靠在门边
她随身携带圣经
失语呼唤着天堂
祈祷新世界降临
但是无一人应答
无人可信赖
没人可倾诉
没人能倾诉
啊,信任难得。

I sympathize
Can sympathize
我 善 解 人 意
我 深 感 同 受。


评论

热度(13)