susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Alive - Outline In Color

存档灵魂:

Alive
凤凰涅槃


【歌词】


So here we are
All excuses
Holding on to cold hands and promises
That we made to each other and ourselves years ago
我们聚在此
满嘴的借口
冰冷的双手,冷却的誓言
多年前我们曾彼此的约定。

But I would stay here in this dark room
Every day with you if you loved me too
But I know that you'll never listen to your heart
但是我宁愿呆在这个漆黑房间
每天和你一起,只要你还爱我
但我清楚,你从未聆听过你的心声。

I've been at the bottom
Set my sights to the top
To burn and to blossom
Don't tell me to stop
我曾徘徊低谷
但我心存高远
我要燃烧绽放
别告诉我放弃。

I wanna get free
My dreams set in stone
This is my legacy
This world is my home
我渴望获得自由
我的梦想从未改变
这是我毕生所愿
这世界就是我的家。

I just wanna feel
I just wanna fucking feel something
I'd rather be down six feet
Than live my life in the back seat
我只是想去感受
感受所经历的一切
我愿为此奉献生命
绝不愿步人后尘。

I just wanna feel something
我想感受所经历的一切。

Let it just burn, burn burn
A million holes in the sky
Baby don't you want to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
让生命尽情燃烧,燃烧,燃烧
闪耀天空星光璀璨
宝贝,你难道不想感受生命活力?
宝贝,你可感受到生命的活力?

Let it just burn, burn burn
So beautiful and bright
Baby don't you want to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
让生命尽情燃烧,燃烧,燃烧
如此的美丽,如此的闪亮
宝贝,你难道不想感觉生命活力?
宝贝,你可感受到生命的活力?
宝贝,你可感受到生命的活力?

Again
浴火重生


I watched my family waste away
Settle in for the day-to-day
I refuse to be stuck in place
Defining despair, we're losing the arms race
我看着我的家人碌碌无为
日复一日的重复
我拒绝此般禁锢
这让我陷入绝望
令我们丧失斗志。

Don't be like the rest of them
All of our idols we condemn
Cut off your nose, to spite your face
Rip out your tongue, to save us some grace
不要如他们般浑浑噩噩
那些令人作呕被人摆弄的玩偶
让我们谦虚谨慎
让我们沉默如金,优雅行事。

Settle
Settle in
Don't be like the rest of them
Settle in
Settle in
Just don't be like them
独立
自主
不要泯灭自我
独立自主
不要随波追流。

So won't you let it just burn, burn, burn
A million holes in the sky
Baby don't you want to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
就让生命尽情燃烧,燃烧,燃烧
闪耀天空群星璀璨
宝贝,你难道不想感觉生命活力?
宝贝,你可感觉到生命的活力?

Let it just burn, burn burn
So beautiful and bright
Baby don't you want to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
Baby don't you to feel alive?
让生命尽情燃烧,燃烧,燃烧
如此的华丽,如此的闪亮
宝贝,你难道不想感觉生命活力?
宝贝,你可感觉到生命的活力?
宝贝,你可感觉到生命的活力?

Again
凤凰涅槃


评论

热度(8)