susan

凡事先讨好自己 ,至于别人 ,分交情 ,看心情! ​​​
Undone - Phoria

存档灵魂:

Undone
执迷不悟


【歌词】


This garden is overgrown but that does notstop
花园已荒芜,一切还未结束
A stone would never grace the guards a lot
冰冷残垣从不会怜悯守卫者
Still loved, still rolling a bad eye in all this salt
旧爱不去,执念不歇

But that did not stop her sun get her down
而她耀眼的光芒终将模糊
You were my first time
你是我生命的第一次
You are why I'm staying up
是我困惑迷茫的原因
You are why it's undone
是我执迷不悟的理由
This song gave it
这首歌权当最后的祭奠

I'll saver the light for us and that is sohard
我们之间一线希望消散
It's only ever mess decipher us
只剩一地鸡毛不堪混乱
Still loved still further
爱依旧在,期待远方
Hope in her hand you're
希望就在她的手中

But that did not stop her sun get her down
而她耀眼的光芒终将模糊
You were my first time
你是我生命的第一次
You are why I'm staying up
是我困惑迷茫的原因
You are why it's undone
是我执迷不悟的理由
This song gave it
这首歌权当最后的祭奠

You were my first time
你是我生命的第一次
You are why I'm staying up
是我迷茫困惑的原因
You are why it's undone
是我执迷不悟的理由
This song gave it
这首歌权当最后的祭奠
I saved us a night in the sun
我将在日光下独守黑夜


评论

热度(11)